Svara i trådar

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare Challe84
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 865
C

Challe84

Jag har inte svarat i så många trådar så dumförklara mig inte! När man ska skriva ett inlägg i en tråd hur ska man igentligen göra? Vad är skillnaden på svara på och snabb svar? Tacksam för hjälp!
// Trög Challe!

Sv: Svara i trådar

"Svara på detta" innebär att du kommer till ett nytt fönster där du har alla hjälpmedel i form av smilies, teckensnitt osv.

"Snabb-svar"-knappen gör att du kan skriva ett inlägg i rutan längst ner, under alla inlägg. Det går lite snabbare, men du har t ex inte smiliesarna tillgängliga att trycka på, utan du får skriva "kommandona" själv.

Du klickar på "svara på detta" knappen i det inlägg du vill svara på.
Jag använde din knapp, och därför kommer det att stå "Svar på Svara i trådar av Challe84" längst upp till höger i mitt inlägg!

Du kan också välja "snabbsvar" eller "citatsvar" om du vill citera hela eller delar av ett inlägg.

Tack för hjälpen båda två! Nu fattar jag lite mer!:)

Liknande trådar

Bukefalos Är det jag som gör fel eller …? Jag brukar använda den här när jag ska skicka ett inlägg till nån men de hamnar alltid på fel ställe i...
Svar
7
· Visningar
381
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
971
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Jag kan inte följa en tråd för att jag har trådskaparen på Ignorera. Jag har manuellt valt att följa tråden men får inga notiser när nya...
Svar
10
· Visningar
1 207
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Svar
8
· Visningar
1 668

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka