Svårt att hitta en föbygel!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Elina_307
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 898
E

Elina_307

ska det vara så extremt svårt att hitta en svart förbygel med grå resår. Jag har letat på hela internet och i alla afärer. Nån som har en länk där man kan beställa en?:mad:

Sv: Svårt att hitta en föbygel!

jag tror att jag har sett det på my one eller ekohallen.
men my ones hemsida tycker jag var helkass. man kunde inte gå in och titta på nånting. det stod bara vilka märken dom sålde

Borde kunna gå att specialbeställa hos någon sadelmakare kanske.
Dyrt, men kostar det så smakar det :)

Finns på King's. Sök på Google så hittar du hemsidan.

Heter dte inte smakar det så kostar det? :smirk: jag ska kolla upp lite sadekmakare:P

Sökte på google, hittade ingen king´s . vad ska jag söka på? jag har sökt på allt typ.:crazy:

Det går att titta på sakerna om man inte tar på sortiment eller vad det är. Men det finns inte nåt på nån av hemsidorna.. på ekohallen finns dte inte nåt sortiment överhuvudtaget

Jag tror Kings Saddlery har men de har tyvärr stängt sin webshop verkar det som :( www.kingssaddlery.se Någon som vet varför?
Annars brukar de hålla till på mässor o dyl.

Det du kan göra, om du ska till Scandinavium är väll att hålla ut tills dess. Säkert borde det vara Någon som har en förbygel med grå resår där.

Ok. tack ändå.
jo på mässor finns dte säkert nåt i min stil.. har ju:banana: iprincip allt..

Den här sadelmakaren har försökt beställa hem grå resår i en halv evighet me vare sig svenskaa eller engelska leverantörer verkar ha någon. Blev hänvisad till Indien och visst kunde jag få beställa - om jag beställde 5000 m. Vad jag ska göra av 5km svindyr reår vet jag inte riktigt, så det får vara:cool:

Apo

www.kingssaddlery.se tror jag. Men verkarsom de stängt för tillfället.:cool:
Men själva affärerna finns väl i Malmö och Sundsvall, I think.

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
914
Senast: MissFideli
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 434
Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 990
Senast: cassiopeja
·
Kultur Brukade ha extremt många hästböcker när jag var yngre, och minns att det fanns en av dem jag verkligen älskade. Har dock inte kvar den...
Svar
8
· Visningar
952
Senast: saltakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31