Svårt att sy ut kjol i midjan? Snällla sykunniga vill ha svar!

S

susekl

Om ni tittar på den här kjolen tror ni den går att sy ut i midjan?

http://cgi.ebay.com/SQUARE-DANCE-SK...yZ152363QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Jag är så kär i den, precis en sån squaredanskjol jag vill ha och det är tredje gången den är ute på Ebay och den har bara sjunkit i pris, ingen bjuder, nu såg jag dock att det är en som har bjudit på den. Har frågat på den en gång förut och de skickar till Sverige. Och dollarn är så himla låg just nu ju så även om jag betalar skatt och moms så blir den kanonbillig.
 
Sv: Svårt att sy ut kjol i midjan? Snällla sykunniga vill ha svar!

Svart är ju tacksamt då extra sömmar inte syns så mycket, så jag tror inte det blir något större problem att sätta t.ex. ett par extra kilar. :)
 
Sv: Svårt att sy ut kjol i midjan? Snällla sykunniga vill ha svar!

Gissningsvis bör det gå. Det ser ut som att kjolen är rynkad mot linningen hela vägen runt. Om man sprättar bort linningen bör man kunna släppa ut rynkor tills det blir lagom stort. Sedan får man sy dit en ny linning.
 
Sv: Svårt att sy ut kjol i midjan? Snällla sykunniga vill ha svar!

Tack för era svar!:bow: Då chansar jag och lägger bud på den.:bump: :banana: Har en sömmerska jag kan gå till så att det blir riktigt gjort. Annars får jag väl sälja kjolen vidare, blir säkert inga svårigheter att i alla fall få igen det jag lagt ut.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp