Bukefalos 28 år!

Svart dressyrträns

B

**BORTTAGEN**

Var hittar man svarta dressyrträns m vitt foder? Riktigt tjock nosgrimma vill jag ha!! Och helst utan aachenrem..
Inte hööks för dom ser så knöliga ut :o I Hästmagasinet o alla andra tidn när dom har artiklar om dressyrryttare så har dom ju så snygga träns! Ett sånt skulle Cofie vilja ha (fniss)..det är väl jag antar jag!
 
www.equilex.se har dom en snyggt träns. heter träns med svensk nosgrimma ( :cool:) det är en bred vitfodrad nogromma med avtagbar snokremsplutt....
 
Ett träns är jöh det som Jacson har, ganska billigt Osså Mn inte värdelös kvalité.
Passier har Osså svarta träns med vitt foder O bred nosgrimma.
 
Vilken bra nätbutik! Den hade jag missat, det fanns några träns där o en hel del annat... :bump: Tack för tipset!
 
Var kan man hitta passierträns?? Finns det på nätet? Jag bor i Gävleborg men åker ofta ner till Stockholm o shoppar i hästaffärer. Jacson har jag tittat på men inte riktigt hittat det jag vill ha. Jag har ett stubben nu men det är helsvart o det är så snyggt med ett vitt foder! Och kandar har vi inte börjat med än...
 
passier :love:,men e sindyra

jacson-jättebilliga och bra kvalite till de priset,mitt e tre år gammalt nu och använt i ur och skur och fortfarande fint,kostade mig 199:- :D
 
Jag förstår mig inte riktigt på Ingdams? Katalogen är från 2001 - har dom ändrat priserna eller kommer dom som en överraskning när man beställt?? Finns det inga andra som säljer??
 
Stubben Diana!

Här på bilden i brunt då, men de finns även i svart med vitt foder. Det är ju achemrem på då tyvärr, men man kan ju plocka av den. Jag har två sånna träns, det ena är väl en 6 år gammalt men ser helt nytt ut, superkvalité! :bump:
 
Ja, jag har det svarta, men nu skulle jag vilja ha bredare nosgrimma. Cofie har en jättebred bläs så jag tror det blir jättesnyggt men en rejäl avdelning liksom..Mitt Diana är ca 26 cm brett, skulle nog vilja ha minst 30?? Finns det nån butik på nätet som säljer stubben?
 
gå in på www.hippomarket.com dom har passiersaker vet jag och så har dom jacsom. det är inte så tokit faktiskt. Annars har ju hööks ett på sina stübben dressyrsidor, det är supervide nosgrimma på det, det står tom. hur vid den är. Tror det är över 4cm. :banana:
 
Nej, Hippomarket säljer inte Passier

Ryttare&Häst säljer
Indams säljer
MFL.
 
Det vore ju toppen!! Men var köper man lösa nosgrimmor?? Ska man höra med nån butik då eller?
 
Fniss, mm menar jag förstårs :crazy: Fast hon har ett stort huvud.... ;)
 
Ja. Vi köpte ett löst pannband i vår lokala butik då vi köpte ny häst och han hade för brett huvud för gamla hästens träns men resten passade. Så man borde ju kunna köpa lösa nosgrimmor oxå? Bara butiken säljer Stubbens produkter så.
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 529
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 205
Utrustning Jag letar efter ett rundsytt träns till min häst men kan inte hitta något jag tycker är perfekt. Så nu ber jag om tips! Önskemål: Svart...
Svar
15
· Visningar
1 572
Hästvård Hej. Jag var för en tid sedan medryttare på en häst som var hur snäll som helst. Varför jag valde att söka till denna annonsör var för...
Svar
9
· Visningar
3 146
Senast: Djurvän
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp