Svårt komma in på hästannonser

MoQ

Trådstartare
Är det fler än jag som har svårt att komma in på Bukes hästannonser efter senaste uppdateringen?
Sitter med ADSL och 1,5år gammal dator,men jag kommer till startsidan och sedan kan de övriga sidorna ej nås för tillfället.
Har nu varat flera veckor,så det kan ju inte vara ett tillfälligt fel heller.
Det går heller inte att skicka meddelande till administratorn och jag kan inte lägga in annonser(bara logga in)
Synd på en så bra annonssite ,men man får väl försöka hitta andra sidor för ny dator köper jag inte pga detta.
Köpte nuvarande vid en av de förra uppdateringarna,då den gamla inte klarade av detta!
Synd att man måste ändra hela tiden när det bara blir problem för brukarna.
Tips mottages tacksamt!

Sv: Svårt komma in på hästannonser

Jag har inga problem med detta i alla fall, har funkat bra hela tiden. Har du testat att tömma cacheminnet så att datorn hämtar senaste versionen av sidan? Har du testat att gå in direkt på www.annonsdirekt.se istället för på länken här?

Jag kan inte lägga in annonser. :(

Komma in är inga problem, men när aktiveringsmailet kommer och jag klickar och kommer till annonsdirekt.se sidan så händer det inget mer. Ingen annons blir synlig. :crazy:

Nu har jag äntligen kunnat prova eftersom bredbandet legat nere nästan en vecka,men nej,det fungerar inte.
Blir så ledsen,har alltid tyckt att det varit roligt att titta på annonserna,men nu kommer jag bara in på jobbdatorn och där är det sällan tid att vara!
Tar tacksamt emot fler problemlösningar!
PS!Jag kommer in på forum och länkar utan problem!

Liknande trådar

IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
1 029
Senast: Fideli
·
Relationer Jag vet inte ens vars jag ska börja, ska försöka förklara. Om nån skulle veta vem jag är så skriv inte ut det här. Jag och min mamma... 2
Svar
23
· Visningar
4 911
Senast: Lingon
·
IT & mobiler Helt plötsligt kan jag inte längre komma in på tex Eniro kartor. Min dator säger att sidan inte kan nås för tillfället och att jag ska...
Svar
4
· Visningar
810
Senast: honung
·
Hästhantering Jag har en fyraåring som jag har lasttränat mycket, han lastar sig själv på hemmaplan utan stress - det är bara att lägga grimskaftet...
Svar
13
· Visningar
2 204
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka