Svart magplattegjord max 1000 kr

cactuspower

Trådstartare
Har ni någon att rekommendera av bra kvalité?
Söker alltså en vanlig svart magplattegjord som får kosta max en tusenlapp (men behöver ju inte nödvändigtvis kosta just så mkt). Gärna ur Källquits eller Hansbos sortiment, eller som man kan beställa och som kanske kostar runt tusenlappen inkl. frakt. Vet i oförsig att Hööks har men skulle vilja ha lite fler och sitta och jämföra lite o så. :)

Sv: Svart magplattegjord max 1000 kr

Tror att Ek*hallen säljer Hansbogjordar...Ligger runt samma pris som på H**ks.. :)

Sedan gör Riders Company fina och mjuka gjordar! Ligger runt 800 kr tror jag.

Jag har en EQL, kostade iof 1200 men... :angel:

Liknande trådar

Utrustning Har precis blivit medryttare på en halvblodsvalack (SWB valack), och funderar på att köpa lite "småsaker" till honom (lindor, schabrak...
Svar
17
· Visningar
2 227
Senast: Jate Volim
·
Utrustning Jag är på jakt efter en Magplattegjord, en vanlig svart till hoppsadeln som används någon gång i veckan nu. Den ska inte vara för dyr...
Svar
15
· Visningar
895
Senast: LitenSnigel
·
Utrustning Köpte ju ett nytt träns på Scandinavium, men såklart (!) var det ju alldeles för litet, nosgrimman funkade bra och gick runt utan...
Svar
9
· Visningar
1 298
Senast: jjeg
·
Utrustning Nu börjar det allt bli dags för en ny hjälm, tyvärr. Trivs urbra i den jag har nu men den åker i golvet liiiite för ofta för att jag...
Svar
5
· Visningar
658
Senast: Widerberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka