Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, det är väl en smaksak...
Jag säger precis tvärtom, avskyr klara, starka färger. Rött i synnerhet.
Beige, brunt, vitt, grått, blått, creme är färger jag klär mig och min häst i.
/Theresa
Vi har fyra hästar som är mörkbruna. En av varje av ovan kategorier. Men sen när det kommer till att verkligen handla utrustning, matcha och greja så tycker jag inte att det är så roande längre. Så i verkliga verkligheten ser vi ut som stryk, så skulle jag kunna lägga ut en massa "how-not-no"-bilder, så är det bara att göra tvärt om sen...![]()
(...) Jag funderar på att varva med rosa fastän jag har en valack, jag älskar rosa och rosa är inget kön. Tror han skulle se extra söt ut bara![]()
WTF, vaddå trots?! Min valack definierar pastellfärger, så som jag upplever dem.Ljusa, glada och inte särskilt gravallvarliga. Och av någon anledning så är han rosa, och det är inte bara jag som slagits av den känslan...
(Nej, han är inte "nidbilden av gay". Bara... rosa.) Klart grabben ska ha ett rosa shabrak!
Kungen är inte karl nog för att klara att bära upp en ljusrosa smoking, det bara ÄR så.
Få beröm för att ha rosa på en pojke liksom.. Som att det behöver uppmärksammans