Svart pannband med mässing!!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare MadickenII
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 874
M

MadickenII

Vart kan man hitta ett svart pannband med mässingsklinchers (?) i stl full för en rimlig penning? Ingen av de stora kedjorna har det, och inte heller Gl*bus har nått liknande....Måste ha ett till mitt utställningsträns!

Sv: Svart pannband med mässing!!

MadickenII skrev:
Ingen som vet!?

beror på vad du vill ha!

jag har ett svart v- format med silver grejer på, enligt mig mkt fint, jag har det på ridtränset, men ska troligen ha det på utsällnings tränset på min 3 åring. :D tror det är equality Line, (stavning)

Där fanns det ju!! På equalityline så fanns det en massa snygga, Tack för svaret!!

MadickenII skrev:
Där fanns det ju!! På equalityline så fanns det en massa snygga, Tack för svaret!!

Det var så lite så. :D

japp ;)

här e mitt, fast jag har det i svart.

{7CD7F979-703D-4D6E-BB0F-414E6506A7E4}.jpg

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 890
Senast: AbCdE
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
5 097
Hästhantering Hej! Står lite i ett dilemma ang. min sällskapshäst.. Ska dra historien först: Jag har en häst som jag behövde sällskap till. Letade en... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
9 173
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka