Svarta Duschdrapperier?

Laizita

Trådstartare
Hallå alla bukare.

Jag har letat ett tag efter ett svart dusch drapperi men hittar inget bara mönstrade. Ngn som har något tips vart man kan hitta?? :eek:

Sv: Svarta Duschdrapperier?

Jag hittade mitt på Jysk. Såg i deras reklamblad idag att dom har svarta till ett bra pris nu. Det såg ut att vara helsvart, så det kan ju vara värt ett besök!

Bra att jag inte kastade reklamen, ska kolla på en gång, tack för tipset!!

Vi har ett mörkblått, och det blir jättemörkt i duschen eftersom vi inte har någon lampa just där.
Bra att ha i åtanke ;)

Och jag hittar inga svarta med snygga mönster på.. vet du?:laugh:

Det finns några på Ikea, sen även på jysk hittade jag några snygga med svarta mönster, Josefssons och Ello hade också snygga, MASSA!! :D

Liknande trådar

Tjatter Mycket viktigt! Jag behöver hitta dessa fast svarta och salta. Jag har googlat ihjäl mig utan framgång. De fanns ju en gång i tiden men...
Svar
3
· Visningar
522
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Jag har försökt att leta mig fram, men alla jag hittat har också träning av ben inblandat, om vartannat. Då jag sitter med ena benet...
Svar
5
· Visningar
331
Senast: Rie
·
Hemmet Fram med tips på var man får tag på vanligt påslakan utan örngott. Jag hittar bara set. Förr hade ikea men nu hittar jag bara med örngott.
Svar
4
· Visningar
360
Senast: Krålus
·
Hemmet Jag vill renovera köket och toaletten i min stuga. Men jag vet inte hur jag går tillväga för att börja planera. Jag vill inte bara byta...
Svar
18
· Visningar
642
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka