Poppinella 2 Nov 2006 #22 Sv: Svarta katter *knappen* Här är Mortiis, vår finkille! Första bilden vi såg på honom i mars 2003 på KKS hemsida *kärlek* Förra lägenheten... Mortiis hittade en bra plats! Se så starkt och tuff jag är! Katt i gräs....
Sv: Svarta katter *knappen* Här är Mortiis, vår finkille! Första bilden vi såg på honom i mars 2003 på KKS hemsida *kärlek* Förra lägenheten... Mortiis hittade en bra plats! Se så starkt och tuff jag är! Katt i gräs....
D Dexdemonia 28 Nov 2006 #23 Sv: Svarta katter Min älskade lilla Marilyn som dessvärre inte finns mer:
D Dexdemonia 29 Nov 2006 #25 Sv: Svarta katter Tack! Hon var helt underbar! En riktig enmanskatt dock. Saknar henne jättemycket men hoppas hon har det bra där hon är! Hon vilar under en liten ek på landet hos mina föräldrar tillsammans med sin halvbror...
Sv: Svarta katter Tack! Hon var helt underbar! En riktig enmanskatt dock. Saknar henne jättemycket men hoppas hon har det bra där hon är! Hon vilar under en liten ek på landet hos mina föräldrar tillsammans med sin halvbror...