Svarta tråden

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare search
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 37
  • Visningar Visningar 4 802
S

search

Så här kommer en färgtråd till. Så in med allt som är svartmatchat. Silver går också bra!
Lite av mina saker. (Jag älskar svart på skimmlar.)

indiano019.jpg

Indianonr4002-1-1.jpg

Sv: Svarta tråden

Väldigt snyggt schabrak! Finns det i dressyr också?

på animo reuitersport trooor jag att det hette. Beställde det via nätet.:)

Jag har faktiskt inte prövat det på honom än men jag gjorde det på min förra och ja det var läckert på. Speciellt då jag hade "guld" på all metall i resten av utrustningen också...:d:)

Jag kan bidra med en gammal bild på ett svart schabrak och svarta lindor, han har även svarta veredus skydd fram.

20mars007.jpg

:eek:
så vansinnigt snygga schabrak du har,,, vart stormförtjust i det med vit kant,,,,, villl gäääääärna ha ett:d

jag som bara har svart till min Frieser:D

:eek:
så vansinnigt snygga schabrak du har,,, vart stormförtjust i det med vit kant,,,,, villl gäääääärna ha ett:d

jag som bara har svart till min Frieser:D

Tack vilket av dem menade du? Det som var blingat och som var på honom eller det andra blingade? Blingat har jag gjort själv..:angel:
Kan du inte sätta in bilder? :)

jag älskar svart, men jag har faktiskt inte så mkt svart till pållen :o

svart schabrak
P8150005_.jpg

P8150010.jpg

billigt dressyrträns (fast har annat pannband nu då detta var för kort)
21nov07008.jpg

hans uppsydda engelska träns (gjort av förra ägaren)
*bild kommer*

men kan säga att ditt (search's) svarta antikschabrak står högst upp på min önskelista nu :d

Senast ändrad:

Jag älskar det.:love: Har faktiskt hittat ett likadant fast med silverkant men kan inte handla det denna lönen då ekonomin inte räcker till men nästa löning...:d

Liknande trådar

Utrustning Tjo, är denhär fett misslagoma årstiden nu, när grusvägarna tinat fram, men hage är fett snöig och isig än, och gården bara bitvis isig...
Svar
6
· Visningar
550
Senast: Shixle
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
930
Senast: Bison
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 446
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V