Svea sverige täcken

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare CeciliaHeikne
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 136
C

CeciliaHeikne

Vart hittar man dem på nätet?
Någon som vet några hemsidor som säljer dem?

Sv: Svea sverige täcken

Svea Sverigetäcket har gått i konkurs.... så det är nya ägare nu... inte samma täcken, bara samma namn..... :(

Detta hände nån gång i oktober förra året.....

viktoma skrev:
Svea Sverigetäcket har gått i konkurs.... så det är nya ägare nu... inte samma täcken, bara samma namn..... :(

Detta hände nån gång i oktober förra året.....

Nej, nya ägarna tog över i maj -05, många av täckena är desamma, iaf samma mönster osv, men materialen har bytts ut på vissa. De håller också på och gör om vissa modeller för att de ska bli bättre. Jag vet att de gärna tar emot konstruktiv kritik, har själv varit med och tipsat om det nya eksemtäcket för islandshästar som kommer nu :D :banana:

ja älskar svea sverigetäcken :D
men som sagt vissa funktioner har bara blivit bättre

Liknande trådar

Utrustning Hej! Någon som sålt på eller besökt SSHL (Sveriges största hästloppis) och fått sålt mycket, dvs har det varit mycket folk? Funderar på... 2
Svar
21
· Visningar
1 153
Senast: Liten
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Kristall10
·
Utrustning Hej! Jag har en dressyr sadel (en ganska ovanlig här i Sverige) är en sommer remos musica 18tum som köptes ny sommaren 19 som jag...
Svar
1
· Visningar
321
Senast: DarkInNight
·
Utrustning Jag har en spårklippt frusen b-ponny som i HW pony har 100 cm, tyvärr säljer inte HW varmare täcken än 250 gr vilket är för lite. Han... 2
Svar
31
· Visningar
1 548
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka