Svenljunga Naturbruk?

Luff

Trådstartare
Är det någon här som gått på Naturbruk på Svenljunga?
Är det schysst på internatet och på skolan i övrigt?

Sv: Svenljunga Naturbruk?

Inte en enda som har något att säga om internatlivet på Svenljunga?

Jag har gått där :) Tog studenten 2010. Trivdes super bra på både internatet och skolan :)

Kul att höra. Har en son som funderar på att söka skog och jag är naturligtvis nyfiken.

Aha! Ja jag gick då häst men vet att skog är en bra linje också. De som tog studenten med mig och hade gått skog var alla nöjda och vad jag vet så jobbar de flesta med skog :)

Trivdes super bra där under mina 3 år och skulle mer än gärna göra om de 3 åren!

Blir ju jag nyfiken på vem det kan vara ju ;) Men kanske är någon som börjat efter jag sluta där :)

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 838
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Det finns en person som jag behöver hantera med jämna mellanrum. Den personen är en sådan rövhatt ibland. Just nu är jag så arg så jag... 2
Svar
22
· Visningar
1 628
Senast: Efwa
·
Skola & Jobb Jag började dela ut söndagstidningen som 13-åring. Jag var tvungen att få godkänt från skolan för att få ta jobbet. Detta jobb hade jag... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 171
Skola & Jobb Undrar om någon här varit med om att de behövt sjukskriva sig under studierna? Jag kommer antagligen behöva vara borta från skolan i ca...
Svar
7
· Visningar
764
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31