Svenska hoppryttare bestulna i Arezzo

Sv: Svenska hoppryttare bestulna i Arezzo

(Ridsport)
Nu pågår Toscana Tour i italienska Arezzo, en stor tävling som rids under två veckor. På plats finns ett tjugotal svenska hoppryttare, några av dem blev natten till onsdagen bestulna på sina sadlar.

Läs mer...

Det är förjävligt att vissa inte kan skilja på ditt och mitt :mad::mad:
 
Sv: Svenska hoppryttare bestulna i Arezzo

Undrar hur det är med övervakning och säkerhet? Kan ju vara ett insider jobb kanske? Hur som hellst så är det hemskt att bli av med något så viktigt som en sadel. Inte bara för att det är dyrt och onödigt, det kan ju förstöra ett helt meeting och längre framåt.

Att folk inte kan låta bli:mad:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Det är dags för några av världens främsta hoppryttare att ännu en gång göra upp i Global Champions Tour. Helgens tävlingar hålls i...
Svar
0
· Visningar
251
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson är på plats på tävlingarna i Falsterbo med Christian K, VM-hästen från Tryon 2018, men finns inte med i det svenska...
Svar
0
· Visningar
503
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir...
2 3
Svar
44
· Visningar
8 005
Senast: Dimmoln
·
  • Artikel
Hästnyheter Toscana Tour i italienska Arezzo har rullat på under veckan och det har blivit svenskt i topp två gånger om bland 7-åringarna. ...
Svar
0
· Visningar
221
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp