JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Svenska mästare i voltige
(Ridsport)
UPPSALA : Örestads RS vann SM-guld både i lag och individuellt bland seniorer. I juniorklassen gick guldet till Laholms Voltige och Uppsala Voltige.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Från och med den 1 januari 2025 växlar Svenska Ridsportförbundet och Equisport.tv upp sitt samarbete med en ny satsning på ridsportens...
Hästnyheter
Sandra Anderberg var gymnast och ryttare som liten. Under ett sportlov fick hon prova på voltige. Den perfekta blandningen. Sjutton år...
Hästnyheter
De första medaljerna har delats ut på ponny-SM hos Billdals Ridklubb. Filippa Lagergren och Rendene Piccolo från Båstads Ridklubb vann...
Hästnyheter
Willands RF är tillbaka på dressyrtronen.
Klubben vann lag-SM som i år avgjordes i Täby.
– Mitt första guld så det är en härlig känsla...
Smart watch
IT & mobiler Jag har en garmin viviactive 4a. Tycker den är bra, men hade gärna haft en applewatch om jag hade pengar till övers😅
ios-kompatibel -...
MiniLi
1 minut sedan
Handdukar
Hemmet Vad intressant ändå.
Så du antar att personer som har ett intresse för tygkvalitét (vi pratar ju om GSM i tråden, ursprungsland mm) och...
skiesabove
3 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Jag ska ha fem veckors semester i sommar och chefen verkar lite nervös över att klara sig utan mig :laugh: tar det som gott betyg för...
Asko
6 minuter sedan
Svar: 1 455
Visningar: 50 429
Allmänt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Det finns så många olika medel :crazy: hur ska man tänka om man väljer mellan bravecto och frontpro? Är det värt att ta ut bravecto...
geting
20 minuter sedan
Svar: 1 415
Visningar: 87 109
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Åh, mammas bästa kompis hade en katt vid namnet Smulan som gick bort häromdagen 🥺 Men hon skulle ha fyllt 20 år i sommar och det gick...
Asko
49 minuter sedan
Svar: 1 192
Visningar: 63 241
Katt
Oseriös avel 2023
Svar: 1 921
Visningar: 186 935
Hund