SVERAKS årsmöte

HD

Trådstartare
Nyss hemkommen från ovan nämnda händelse.
Tänkte kolla om det var nån mer som var där. Tanken slog mig när jag åkte hem att jag kanske hade träffat nån härifrån :)
 
Kan inte påstå att det var nåt uppe som var specifikt för just britten.
Det som kan vara av intresse att veta är att det gick igenom en motion ang ändrade intervaller på vaccinering. Den motionen ska även vidare till FIFe.
Sen togs frågan upp ang samarbete med IDP. Ett enhälligt årsmöte sa nej till ett samarbete.
 
Hej!

Nej, men min pappa var där och hämtade priserna på fredagen.
Vi kan stoltsera med en 1:a senior kat III, 3:a avelshane kat III och 3:a ungdjur kat II (fö enda Maine coonen på listan), samt 2 manxar, en maine coon och 2 burmor på biv-listan.

Tolvis, förlåt om jag skryter men jag är faktiskt lite stolt :o
 
Min hamnade visst på BIV-listan, såg jag nu... :) Men, hmm, då får man ett diplom va?? Har min klubbordförande fått det, eller måste jag fixa det på nåt sätt??
(Han blev även bästa klubbkatt, både som kastrat och som veteran) *skryt, skryt*
 
Ombuden från din klubb har fått diplomet (man brukar åka två stycken, inte nödvändigtvis ordförande).

Du får det kanske via posten... (från din egen klubb)

I klubben: Ole blev 2:a i kategori II (helt ihopslagna klasser) efter S*Citizens Very special girl som hade elva BIS'ar.
I kategori III hade plats nummer 1,2,3,6,8,8,15,16,16, bästa senior, bästa avelshane och bästa uppfödning!!!!

(Förlåt för skrytet)

Tolvis
 

Liknande trådar

Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 019
Senast: tanten
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 462
Hästvård Blodklump i bajs Hej! Undrar om någon varit med om liknande. För cirka 6v sedan fick min nordsvensk hästinfluensa vaccin och det drog...
Svar
3
· Visningar
1 017
Senast: Cattis_E
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 376
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp