JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Ridsport) EM I HOPPNING, MADRID : Hoppningen klarade samma målsättning som tidigare dressyr och fälttävlan. Hopplandslaget kommer att finnas på OS i London 2012.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Ebba Wallin Ivarsson är född på hästryggen och är i högsta grad delaktig i familjeföretaget inom dressyr. Tack vare ett stipendium från...
Hästnyheter
Charlotte Dujardin stängs av i ett år av internationella ridsportförbundet.
Orsaken är videon som läckte ut när den 39-åriga brittiska...
2
Hästnyheter
I många år var fälttävlan den av ridsportens OS-grenar som var starkast ifrågasatt.
Ryttare och hästar dog – eller skadades allvarligt –...
Hästnyheter
Sveriges OS-lag i hoppning, dressyr och fälttävlan är nu – nästan – klara. Läs namnen på de som representerar Sverige vid OS här. Två...
Valp 2025
Övr. Hund Hur många pumivalpar kan man få in i en bur?! Ställde buren i valphagen, och de älskar att sova där 😍 (naturligtvis med uppställd dörr...
Tajger
16 minuter sedan
Svar: 941
Visningar: 68 234
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Idag var det strålande fint väder ute och jag hade öppningspass på jobbet. Så, jag promenerade med hundarna dit, lunchade utomhus med en...
Red_Chili
Idag kl 20:44
Svar: 1 336
Visningar: 81 008
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Har äntligen fått tag på en speciell räka i mitt 200L som jag velat fånga in :p Hon är egentligen en skräp-neocaridina från någon blå...
Red_Chili
Idag kl 20:28
Svar: 1 417
Visningar: 42 870
Djur
Pass förvaring
Anläggning Nä, du kan ju likaväl ha ett vaccinationskort, ingen tvingar dig att visa just passet. 🙂
LenaH
13 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Känner mig så mycket bättre i kroppen idag och firade med att rida runt på Prado. Har fortfarande inte riktigt förstått hans problematik...
Fiorano
33 minuter sedan
Svar: 1 426
Visningar: 110 545
Grenar