Bukefalos 28 år!

Sverige trea i Aachen: "Ny fälttävlansstjärna"

Sv: Sverige trea i Aachen: "Ny fälttävlansstjärna"

Snygg jobbat Fio :bow: :banana:
 
Sv: Sverige trea i Aachen: "Ny fälttävlansstjärna"

Varför ska Fio ta åt sig äran för detta?

Grymt kul att det ser så pass ljust ut för svensk fälttävlan, många duktiga "ungdomar" på G! :bow:
 
Sv: Sverige trea i Aachen: "Ny fälttävlansstjärna"

Varför inte :sneaky:

Hahahahaha.. Frida har min frack tills hon har köpt en ny (tror nog kanske hon gjort det nu).. kan inte jag få ta åt mig lite ära då ;)
 
Senast ändrad:
Sv: Sverige trea i Aachen: "Ny fälttävlansstjärna"

He he du har nog fått något om bakfoten nu ;)
 
Sv: Sverige trea i Aachen: "Ny fälttävlansstjärna"

Ja men absoluuuuut! Det var ju såklart din frack som hjälpte till, speciellt i terrängen ;)
Men vad sjutton ta åt dig lite ära tycker jag! Inte varje dag man har chansen att göra det:D
 
Sv: Sverige trea i Aachen: "Ny fälttävlansstjärna"

Ja, det hade jag, :p Läste i en bilder&filmer under fälttävlan om Herta och tog för givet att du red :)
 
Sv: Sverige trea i Aachen: "Ny fälttävlansstjärna"

Tror det måste var mitt gos med Herta när hon var fölis som gjorde det ;)
Vi stod i samma stall då.
 
Sv: Sverige trea i Aachen: "Ny fälttävlansstjärna"

Aa, jag har ingen aning om hur jag fick till det. Kan försöka skylla på min dyslexi :p
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Patrik Kittel och Fiontini tog hem tredjeplatsen i Aachens Grand Prix när Nations Cup-tävlingarna i dressyr inleddes på fredagen. Efter...
Svar
0
· Visningar
289
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Näst sist efter dressyr och hoppning - trea efter den avslutande terrängen. Svenska laget lyfte i Aachens Nations Cup i fälttävlan på...
Svar
0
· Visningar
586
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I Aachen reds under fredagen dressyr- och hoppmomenten i fälttävlan. Med blandade resultat ligger Sveriges lag nu trea inför...
Svar
0
· Visningar
528
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Ridsporten har fått en ny stjärna i dressyr. Therese Nilshagen slog nytt personligt rekord på Friends arena - och befäste sin position...
Svar
0
· Visningar
389
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp