JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sverige tvåa i Nations Cup
Moderator
Hästnyheter
Det svenska dressyrlaget inledde årets Nations Cup-säsong med en tredjeplats i Wellington, Florida. Lagankaret Tinne Vilhelmson Silfvén...
Hästnyheter
Senast Sverige hade i lag i Nations Cup blev det en andraplats. I dag, söndag, avgörs helgens omgång som rids i Arville, Belgien. Här...
Hästnyheter
Boekelo i Nederländerna står traditionsenligt värd för säsongsfinalen i FEI Eventing Nations Cup. Sverige är på plats med både rutin och...
Hästnyheter
Tre svenska ekipage ska försvara Sveriges färger när den andra omgången av tre i årets Nations Cup rids i Frankrike under lördagen.
Husvagnsrenovering
Fritid Alla soffdynor har nytt tyg (förutom två armstöd, men dem vet jag inte om jag ska klä om eftersom jag tänker att den soffan får vara...
Brie
Alldeles nyss
Israel vs. stora delar av världen
Samhälle Ja det är främst hur omvärlden (mtp trådstarten) reagerat på bosättarrörelsen jag undrar över. Har den alltid "tillåtits"? Är det inte...
the_connemara
Alldeles nyss
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Jag har fått sovmorgon idag och blev precis serverad kaffe och kaka på sängen. Men nu är det dags att stå upp och krama på min familj...
bumpo
7 minuter sedan
Svar: 1 191
Visningar: 41 362
Allmänt
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Angående CHs ritter i Norge så fick han ju ungefär samma resultat både i GP (med hängande stångtygel) och GPS (med kontakt på...
JohannaB
37 minuter sedan
Svar: 1 507
Visningar: 118 082
Grenar
Septisk artrit
Hästvård Det har gått bra! Han fyller 9 år idag och går nu svår dressyr. Har inte haft några problem med det bakbenet alls. Sedan är han ganska...
Mirtai
45 minuter sedan
Svar: 6
Visningar: 1 595
Vård
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Jag håller med @Alexandra_W, det är helt individuellt, det är svårt att se något genomgående mönster.
warg
Idag kl 09:00