Svullet bakben

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Madi cruz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 601
M

Madi cruz

Mitt 6 åriga varmblod blev för ca två månader sparkad på höger bak. Benet svullnade upp rejält och hon haltade mkt. Åkte till djursjukhuset och röntgade henne men inget tecken på att något va galet. Nu efter ett bra tag efter besöket på djursjukhuset är hon fortfarade svullen men ingen hälta syns. Finns det något man bör göra eller är det bara att köra på?
Mvh Madi

Sv: Svullet bakben

Då min kompis häst blev sparkad så tog det ca 2 år innan svullnaden var borta helt, men då hon körde eller red så gick svullnaden ner en anning, hon motionerades som vanligt.

Liknande trådar

Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
1 058
Senast: Sirap
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
1 030
Senast: igbest
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 454
Senast: Lavinia
·
Hästvård Hej! Jag har en häst som har förslitningsskada på gaffelbandet och griffelbenet, diagnosen ställdes i december men han har visat hälta...
Svar
7
· Visningar
1 610
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Shop to you drop, del 4
  • Guldfasanerna