Svullna läppar?

Status
Stängd för vidare inlägg.

hanny

Trådstartare
Hej!
Är gravid i vecka 39 och vaknar idag med svullna läppar ( i ansiktet om någon skulle tro något annat:angel: ). Svullen i benen och fötterna är jag ju, men läpparna??!! Ser ut som jag fått dem fixade. Kan det ha något med graviditeten att göra?

hanny

Sv: Svullna läppar?

Mina läppar svullnade också, allihop!:angel: ;)

Så nu behöver jag aldrig fixa mina, nu vet jag att jag inte skulle trivas med dom större än vad de är i vanliga fall! :)

/Timsetim

Mina svullnade också. Hade problem med läppiercingen mot slutet, den skar in.
Antagligen svullnar alla slemhinnor.

Se det possitivt tänk vad många pengar du sparade på det... Pengar som du kan lägga på roligare saker... ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 248
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 077
Hästvård Hej! Har ett fullblod som får småsår lite då och då. Vissa sår läker men andra sår får som stenhårda skorpor som inte ramlar av som de...
Svar
6
· Visningar
1 113
Senast: Fazeem
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 618
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka