Svullna lymfkörtlar?

Fiffi1

Trådstartare
Har precis varit med katten till vetrinären och hon har förstorade lymfkörtlar. Är det någon som varit med om det.
Hon ska läggas in på onsdag och de ska ta prover på körtlarna för att kunna avgöra vad det kan vara. Kan hon ha en infektion i kroppen eller?

Sv: Svullna lymfkörtlar?

Det kan vara en generell infektion eller lymfcancer (eller något annat). Det bästa är att försöka tänka på något annat och vänta på provsvaren.

Sv: Svullna lymfkörtlar?

Ja vi pratade även om cancer och då skulle hon få finnas kvar tills hon blev sjuk. Hon är bara 2,5 år så jag hoppas det är en infektion i kroppen som man kan bota.

Hon har faktiskt gått med knölarna på bakbenen sen hon var ganska liten och jag har trott att hon var skapt så men nu har hon fått svullnader i ansiktet också.

Tack för svaret.

Liknande trådar

Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 219
Senast: Asko
·
Övr. Katt Min gamla katta (17+) har börjat tycka att det är jobbigt med torrfoder och efter att ha provat oss fram lite har jag konstaterat att... 2
Svar
22
· Visningar
1 082
Senast: ameo
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 511
Senast: Tiger tok
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
529
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka