svullnad på blygbenet??

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare gwennie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 3 583
Status
Stängd för vidare inlägg.
G

gwennie

någon som har varit me om samma sak?? jag är gravdi i 5:e månaden och har en svullnad på vänster sida överblygbenet,som en tennisboll.lite svårt att beskriva . barnmorskan visste inte vad det var.har väldigt ont där.någon som ev vet vad det kan vara??

Sv: svullnad på blygbenet??

Någon sorts inflammerad talgkörtel typ böld? Tycker du ska söka läkare och få det ordentligt kollat. Kan ju hända att den behöver öppnas och att du behöver antibiotika. Låter ont, kan du ha kläder på om den är stor som en tennisboll?????

pemi

hon ville vänta lite och se så att ev svullnaden går ner. men hon sa även att det kan vara ett bråck.

Jag fick ett bråck precis nedanför blygdbenet när jag var gravid. Det var j--ligt obehagligt, men försvann efter förlossningen. (Kul att höra va, när du bara är i 5-e månaden :smirk: ) Jag hade trosor med gördel för att försöka hålla upp magen lite och minska trycket nedåt. //Kopia

usch...jaghar iallafall fått en tid hos en läkare på tisdag.jag kan inte ens städa el stå upp länge för då blir det mer svullet:cry:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Nu har topplocket gått här och jag behöver er hjälp och reda i om jag är orimlig eller inte. I början av mars gick ett pingisrack... 2
Svar
28
· Visningar
3 185
Senast: Badger
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 436
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 199
Övr. Barn Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Svar
8
· Visningar
1 729

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka