Swarovski Kristaller...till häst?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare spanglish
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 15
  • Visningar Visningar 3 215
S

spanglish

Jag har sett så mycket bling bling saker, och jag bara undrar.. Vem köper allt? Det finns på sporr-remmar, senskydd, schabrak, träns, sadlar, grimmor, bett, ja nästan allt man kan tänka sig!
Har du någinsin köpt nått sånt till din häst?
Vad för sak var det?
Skulle du köpa utrustning med svarovski kristaller, fatsen det blir ungerfär dubbelt så dyrt?
Jag förstår at det kan va kul som present, och jag håller med, men på varenda liten sak man har..:confused:
Ville bara säga det.

Sv: Swarovski Kristaller...till häst?

Jag har ett pannband som är påväg till mig från England med Swarovski på (närmare bestämd med sju rader av Swarovski :D). Men det är inte så fasligt dyrt. Köpte det på Ebay och blev ca 400 med frakt.

Jag kommer att köpa ett träns med "bling" på till min häst när hon kommer hem. Tycker att det är fint. :) Sen har jag sett dressyrspön med bling på handtaget som jag tycker är fina så det ska jag nog också köpa mig ett nångång.

Har pannband med bling, men där går gränsen för mig. Faktiskt.

jag har sett ganska så många saker med svarovski på som inte är dyrare än nåt annat..så just de är väl kanske inte så mycket dyrare..

diskreta bling bling typ lite på pannbandet eller nosgrimman för att lysa upp mörka hästar tycker ja är snyggt men skulle ju inte betala så mycket mer för att få de.

Bling pannband är riktigt snyggt :d
Men sen räcker det, iaf för min smak ;)

Tänker själv köpa detta när jag får råd! :love:

Min polle har blingbling pannband :D Kostade 400 kr så inte så farligt dyrt.
Bild

Men jag gillar bling-bling bara det inte är fööör mkt på varenda sak. Jag vill inte ha bling bling på schabrak eller luva eller såna saker. Tycker det är snyggast på lädersaker och då lite som diskret detalj typ spännena på tränset.

Aldrig köpt och kommer aldrig köpa. Jag tycker och har alltid tyckt att "vanlig" dekoration (om den inte är i läder) är fruktansvärt ful på pannband/nosggrimma (och allt annat som kommit på senare tid med såklart!). Jag är inte bling-typen för femöre :angel:

Dock har jag lackkant på de nya ridstövlarna :love:

Jag har bling bling på stigbyglarna, spöt, schabraket, alla pannband, borstar och sporrar. Jag bara längtar efter ett bett med rörliga bettringar med bling på!

Jag älskar blingbling! jag tycker det är otroligt fint!
Så alla ni som har täcken, hjälmar, flera schabrak med bling, lägg gärna in bilder!:love:

Jag har det på pannband och lite vid handtaget på två spön, men där går gränsen för mig...

Diana

Aldrig i livet! Mina ston skulle aldrig förlåta mig (och då är väl min kolsvarta "tyska" idealisk för dylika påfund utseendemässigt) för något så unclassy:devil:

Köpte ett träns i juklapp till min mamma, var lagom mycket bling tyckte jag och inte överdrivet dyrt heller.

20662985.jpg

Gillar inet kristaller på allt men pannbanden är bara :love:

Köpte själv detta igår:
IMG_0185.jpg

IMG_0183.jpg

I vilka affärer på nätet kan man köpa saker med bling bling? Tex OS pannbanden, swarovski schabraken, metalab sporrarna och stigbyglarna? Jag har bara hittat mina saker i "riktiga" butiker.. längtar efter att få beställa hem från nätet:love:

Liknande trådar

Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen... 2
Svar
36
· Visningar
7 934
Senast: Karamello30
·
P
Utrustning Jag är helt besatt av att köpa utrustning i olika storlekar och färger (och jag har inte ens en egen/foder/medryttar häst)... Jag... 2
Svar
26
· Visningar
2 067
Senast: kenttjej
·
Utrustning Har haft ett längre riduppehåll pga unghästar men är nu igång igen. En del av min gamla utrustning passar inte, jag har flera hästar nu...
Svar
3
· Visningar
853
Senast: diamonia
·
M
Utrustning Hej jag kanske ska hyra häst i sommar från min ridskola och jag undrar vilken utrustning jag behöver?? Han kommer inte att ha något...
Svar
10
· Visningar
1 092
Senast: mollymus2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka