SWR Grevagårdem 1-3 juni

Sv: SWR Grevagårdem 1-3 juni

när är nästa tävling på greva...

Nästa tävling i Greva är 21,22,23 september SRHA anordnar den ...Min häst ska va med!!! Det är ju "typ" sveriges bästa ryttarem.m Rick Lemay m fler hmmm men dit ska jag,,,,

Nästa greva är 21 22 och 23 september ganska stor tävling tror jag... Rick Lemay och såna ska tydligen va med hmmm kul...Jag ska va med tror jag ha ha ha

Nästa tävling i Greva är 21,22,23 september SRHA anordnar den ...Min häst ska va med!!! Det är ju "typ" sveriges bästa ryttarem.m Rick Lemay m fler hmmm men dit ska jag,,,,

det var långt fram om jag har tid så kommer jag och tittar...

Hej Madame... tror du att jag vet vem du är??? Spännande tycker jag ...jag vet ju vem fialotta o lakrits är hmm tror jag..

Hej Madame... tror du att jag vet vem du är??? Spännande tycker jag ...jag vet ju vem fialotta o lakrits är hmm tror jag..

det tror jag inte det var mer att jag svarade på att jag kommer och tittar om jag har tid...

Hold it!! Var in o tittade på Tricorn ranch som du länkat till!
Och vad ser jag...jo en människa som jag pratade med igår! Lina på Tiger. Kan det vara möjligt?? Var du o tävlade igår??

HaHa, jag har pratat med en bukis utan att veta om det...

Jag var iallafall banfunktionär o var fram o tittade närmare på färgen på din häst...

Senast ändrad av en moderator:

Vet jag det??? Jag har sett bilder va?? Var du med i Fristad och Ulricehamn? Har du en brun stor häst??? Du rider mest trail va?? Många frågor...fialotta vet jag säkert men inte helt säkert med dig...hmmmm

Vad är versital för gren är den svår??? Jag rider ju bara reining...min pålle kom sexa i reiningcupen, men inte med mig på ryggen....Så nu ska han va med i SM, jag är jättemallig!!! Han har ju bara ca några månaders träning...Synd bara att jag inte kan bli duktig så fort som han!! Men så är det när man är gammal hi hi hi skulle som sagt vilja prova nån annan gren, bara INTE pleasure...för tråkig...

fialotta är den du tänker på...;)
Ja,,rider brun häst..men stor vet jag inte...bara 153cm.
Ja...jag var med i Ulricehamn, Fristad men även i Vartofta.

Hmm..om vi säger så här då...det var jag som var med fialotta när du bytte om till din underbart fina "outfit" till freestyle reiningen på Summer Showen :D

Liknande trådar

Dressyr Ska debutera La:1 i början av juni. Har ni några tips inför programmet? Vad tjänar man poäng på?
Svar
1
· Visningar
582
Senast: JohannaB
·
Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
962
Senast: fio
·
Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
759
Senast: Snurrfia
·
Hundhälsa Hunden blir 1 år i mitten av juni, alltså 11 mån nu. Senaste vaccinationen var 12v sprutan. Vi ska iväg på en hel del hundjippon i...
Svar
2
· Visningar
508
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Dalmatiner