Sy egna hästgrejer

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sparf
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 905
  • Visningar Visningar 392 736
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Sy egna hästgrejer

Det verkar komma en ny modetrende angående hjälmöverdragen :devil: :D

*knapplån*

Jag tänkte faktiskt, otroligt nog, sätta igång med ett padfodral imorron:) Men eftersom det snart är sommar och så, så funderar jag på om det kanske blir för varmt med ett sommartäcke som mellanfoder (sommartäcke för människor alltså)? Eller räcker det med ett par lager med fleece?
När jag är klar så får ni inte skratta åt det för jag har inte särskilt snyggt mönster på tyget:o

eftersom du ber om det:angel: jag har ingen erfarenhet wse, men tykcer det låter lite tunt med bara flece, med skav och sånt liskom....

Hehe :devil: Såg att du var online så jag hoppades på att du skulle svara:rofl:

Hmm, det kanske blir för tunnt.. Då tar jag sommarmänniskotäcket iallafall:) Ska bara hitta aset.. senast jag såg det så låg det i min garderob men tydligen inte längre ..... :confused:

Hehe :devil: Såg att du var online så jag hoppades på att du skulle svara:rofl:

Hmm, det kanske blir för tunnt.. Då tar jag sommarmänniskotäcket iallafall:) Ska bara hitta aset.. senast jag såg det så låg det i min garderob men tydligen inte längre ..... :confused:
hehe... du var inte dum du.....:p :rofl:
men somsagt jag har ingen erfarenhet.... tror bist man kan ha tunt chabrak/vojlok/whatever men skall man sy i det (och ganska oundvikligt) så är det nog svårare så man inte gör nån söm för "stor" för allt kommer ju "känns igenom" ;)

Tebazz, det blev en hjälm i strl 57 idag :P så nu får du sätta igång och sy!!
haha köpte även två billiga regntäcken på ÖB, det ena ska jag fgöra om till ridtäcke osv, tyckte jag va skitsmart :D ska sy dit fleeceunder bara :D

oooo. det kanske man ska göra. fast jag vill ha lite utmaning ;) haha
Sätter igång så fort jag gjort klart mitt ridtäcke. det vet man aldrig hur lång tid det tar iof :rofl:

Okej, det är bara att välja färg och modell :rofl:
Vilken storlek har du på hjälmen?!
haha, jag är ju nästan känd redan :banana: :rofl:

*host* tack för erbjudandet:D Men det regnar liksom så himla mycket idag :angel:

Haha, det var bra att du gjorde det:p Då vet jag ju liksom lite hur jag ska göra nu:)

Tack:D Nu har jag hittat det shetans tyget iallafall:p Nu ska det sättas igång!:banana:

Jag skall in till farmor och hämta den halvt fungeradnde symaskinen nu, och sätta igång, innan jag skall med en kompis o gå en km för o hämta en rockard.. haha :D

Hörs senare :D:D:D Ska ta bilder med när jag håller på !!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vill ha ett ulltäcke till min storpudel men eftersom hon kräver rätt stor storlek så blir det så dyrt att köpa. Jag funderar därför...
Svar
2
· Visningar
1 517
Senast: jemeni
·
Utrustning Har en freemax med tillhörande pad med ordentliga paneler men har nu tänkt att jag ska sy en egen pad med inlägg så jag kan ha vanliga...
Svar
6
· Visningar
2 078
Senast: Totola
·
A
Utrustning Jag har fått lite fnatt och vill börja sy massor av grejer själv nu så då behöver jag lite råd från sygalna bukefalister Jag är...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: Halvblod_Rider
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka