Sy egna hästgrejor, tråden har vuxit sig lång

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Cita
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 734
  • Visningar Visningar 101 304
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Sy egna hästgrejor, tråden har vuxit sig lång

Ånej, stackars Parant, jag förstår att du gärna vill ha ett rosa körtäcke till honom med prinsesskronor på! :D:rofl:

Vänta bara tills du får se mitt nya projekt...:smirk:

HaHaHa ja du, han skulle ju passa i det... INTE... HiHiHi... :rofl:

Har för mig att det var här:länk

men vet ej om det finns kvar den sorten...:crazy:

HaHaHa ja du, han skulle ju passa i det... INTE... HiHiHi... :rofl:

Jasså det tror du inte?? Men det är väl manligt!? :rofl: Hm, tror inte att det är Ganzas stil heller kanske. Aja, men då behöver jag inte vara rädd för att du ska komma hem till mig och sno alla fina rosa saker i alla fall ;)

haha min klantskalle, såg nu att jag skrivit "kanonfint typ på båda"
givetvis ska det vara "kanonfint TYG på båda" :D

Haha, det blir så ibland ;) Men tack i alla fall, kul med lite annorlunda tyger tycker jag :)

Det här schbraket har jag sytt på slöjden
sghabraket.jpg

kl
Ni som brukar ha bra ideer,
jag ska sy en "flärp" att sätta fast snokremmen med i en engelsk nosgrimma så att det blir en aachen!
Har ni några ideéer om hur jag ska göra?
Har en sådan redan, som mamma gjort, men tyvärr var denna nosgrimma för bred så den passar inte till den här. Kan nog inte göra som hon gjort heller för jag är inte så duktig på att sy i läder.

Det är ju bara att klippa i lädret, du behöver inte sy om du gör en sån här :idea:

image_displayer.php

har bara läst till och från i tråden så jag vet inte om mina frågor redan är besvarade, förlåt i så fall men jag har mest kollat på alla UNDERARA bilder :D
till ALLA er som satt på pärlor på era pannband, ett: vad använde ni för "sorts" pannband? två: vad använde ni för limm eller dylikt? och slutligen tre: sitter pärlorna kvar någon längre tid? min häst kliar sig ALLTID minst två gånger under en ridtur :angel::angel:

*kl*
Jag hakade på lejon-ländtäcke-trenden:angel: och gjorde ett till ponnyn! Ska knäppa ett kort när det sitter på oxå..:love:
18307271.jpg

haha,:rofl: jo, men lejonfilten är en del av IKEAs serie MINNEN, och då fanns det lejon och drake. principen var den samma med huvudet där bak.. Glömde skriva det..:P

Senast ändrad:

jo jag förstod det ;) vet att folk här sytt bårde lejon- och drake-plädar... tyckte bara formuleringen va lite kul...:angel:

Det är ju bara att klippa i lädret, du behöver inte sy om du gör en sån här :idea:

image_displayer.php
Ahmen tack nu kom jag på hur den ska se ut. Men vars kan man köpa läder då tror du? man behöver ju bara en liten brun bit eg. Kanske finns nått gammalt hemma jag kan göra av iofs.!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

S
  • Låst
Utrustning Dags för ytterligare en sytråd så vi kan locka till nya och fler hemmafixare :) Här lägger vi in bilder, beskrivningar, kostnad för... 39 40 41
Svar
812
· Visningar
158 410
Senast: Sparf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Husvagnsrenovering
  • Dejt
  • Lekstuga

Hund, Katt, Andra Djur