Sy ett schabrak?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare ABility_girls
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 16
  • Visningar Visningar 2 357
A

ABility_girls

någon som har ett mönster på det eller nått?Har tappat bort mitt! :confused: ,,någon :devil: har kastat bort det..

Kram Ina :bump:

Sv: Sy ett schabrak?

har inget schabrak att gå efter.. :crazy: men asså aa..

:idea: jag vet!Man kan ju köpa ett schabrak också snor jag lite tyg av farmor ¨å kan jag ju typ sy hur många som helst! :smirk:

Ina ljushuvudet :cool:

Ni som har sytt - har ni använt er av en vanlig hederlig symaskin, eller behöver man en specialare (typ maskin som kan sy i tyngre material, tjockare tyger)??

Fan vad coolt att sy ett schabrak!! det måste jag bara göra fan... men emn så duktig jag e på att sy så kommer det se mer ut som en humm jag vete inte vad ,, men hur syr man igentligen?? vilket matrial annvänder man??

nanni skrev:
Fan vad coolt att sy ett schabrak!! det måste jag bara göra fan... men emn så duktig jag e på att sy så kommer det se mer ut som en humm jag vete inte vad ,, men hur syr man igentligen?? vilket matrial annvänder man??

Man använder nog bomulstyg och nån slags öh...foder..haha
:P

sj använder jag min maskin :smirk: fick en i julas :banana:

Liknande trådar

Ridning Utöver smärt- eller skadeproblematik eller illasittande utrustning, vad kan det finnas för orsaker till följande scenario då...
Svar
11
· Visningar
1 432
Senast: Dopy
·
Utrustning Hej hej lingonsvejs :D Jag har lite frågor. 1. Jag har tänkt virka en huva åt hästen men hittar verkligen INGET mönster. Vore det...
Svar
1
· Visningar
2 763
Senast: pajaztar
·
Fritid Jag ska försöka mig på att brodera med ylletråd på ylle. Jag har en bok (som bara tar upp silkestråd på ylle men mest fokuserar på...
Svar
3
· Visningar
696
Senast: Badger
·
Utrustning Hej! Jag skulle gärna vilja sy egna schabrak, fleecelindor, täcken. Någon som har tips på vad man ska göra/inte göra? Någon som har...
Svar
6
· Visningar
1 282

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka