sy lindor..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare knasenknas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 808
K

knasenknas

har hittat ett jätte fint flecce tyg som jag vill göra lindor av, men dom är "bara" 170 cm, är det för kort?

Sv: sy lindor..

Ja, men lite kort är det allt... Skarva skarva? O.o Hm, ja men som Lozzan sa, det beror på vad du har för häst och hur grov den är...

Sv: sy lindor..

Lindor i affären är ju runt 3 meter så det låter väldigt kort. Om du skarvar ihop snyggt så tror jag kanten blir minimal, det är ju ingen risk för tryckskador eller nånting sådant om det är det du är rädd för.

Liknande trådar

Utrustning Jag gillar inte att rida med skydd eller lindor pga värme och har aldrig sett nåt behov av det förrän Barkas nuvarande ligamentskada...
Svar
11
· Visningar
519
Senast: Elo
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
222
Senast: sweep
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
585
Senast: skiesabove
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
6
· Visningar
355
Senast: Valle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka