syntet sadel till shetland

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare jupiter-judex
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 846
J

jupiter-judex

är det 10 eller 12" som är lagom till shetland? räcker med 10" va när barnet bara är 3 år nu?

vet någon skillnaden på dom två syntet sadlarna till shetland på selar.se?

Sv: syntet sadel till shetland

den ser likadan ut som börjes modell fast dyrare!

Sv: syntet sadel till shetland

upptäckte också att dom var väldigt lika, förutom att det inte ingår stigbyglar till börjes modell.
blir en börjes tror jag, men ska man ta 10 eller 12"? på börjes står det ju 10 till shetland och 12 till russ, men kollar man på hööks så har dom ju bara 12 och står är lagom till shettis. är väl egentligen hur stor sits man behöver. vad hade ni tagit?

någon som vet om stigbygel gummin i storlek junior passar till stigbyglar i storlek barn?

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
544
Senast: Honey07
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka