JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Finns det några kollegor här?
Sv: Systemutvecklare
Jag är iofs webbutvecklare, men kan väl kanske falla under den kategorin
Sv: Systemutvecklare
Jag är
IT & mobiler
Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen?
Vi kan...
2
IT & mobiler
Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
IT & mobiler
Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
IT & mobiler
Hej, bukeraklet! Har två it-frågor:
!) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot???
2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Dalmatiner
Hundavel & Ras Tack för input! Är det några andra raser ni spontant får upp i skallen?
Jag har verkligen dålig koll på andra raser än vinthundarna...
kolja
15 minuter sedan
Svar: 10
Visningar: 292
Hund
Vad har ni för klösträd?
Övr. Katt Klösträdet i vardagsrummet är snart tio år gammalt och börjar bli ganska slitet. Nu kikar jag på ett nytt klösträd, men känner att jag...
Caoimhe
16 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 4
Katt
Leverera valp vid 12 veckor?
Övr. Hund @Tajger
Ja, exportvalpar brukar ju alltid vara dyrare. Då är det ju vanligt att man betalar en typ boarding-avgift.
Men jag tänker mer...
AraSlei
Idag kl 11:08
Svar: 23
Visningar: 1 424
Hund
Stuterinamn
Avel Finns det någon nackdel med att ansöka om stuterinamn även om det dröjer tills första betäckning?
lillawelshen
17 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 4
Avel
Nordsvensk Brukshäst
Gnägg Grattis säger jag! Min nya stjärna är också het, eller ska jag säga väldigt arbetsvillig. Hon blir inte heller särskilt stark utan mer...
Mearas
20 minuter sedan
Få skimmel vit
Hästvård Carr & day & Martin Gallop Extra strength schampo var förvånande bra på skimmel :up:
lillawelshen
22 minuter sedan
Svar: 11
Visningar: 355
Vård