B

**BORTTAGEN**

Har någon en avkomma efter Szkopul eller vet vad han ger? Ska betäcka mitt sto som är efter Uttini nästa år och har tittat på Szkopul, Bugatti Hilltop eller Come Back II.
 
Jag har sett hingstägarens årsföl nu i somras, och några av dem var riktigt fina. Har dock inte sett någon äldre häst, så jag vet inte riktigt vad de presterar.
 
Szkopul lär ju vara en undervärderad hingst, funderar själv på honom...
 
Han står i Knivsta hos Kölings. Du kan kolla in honom här Szkopul. Jag är själv jättesugen på honom, men min sambo vill slippa betäcknings- och fölavgifterna nästa år. :(
 
Är han såld dit eller?
När jag betäckte med honom så stod han i Sjöbo hos Emma Lantz som oxå tävlade honom. Vem är det som rider honom nu?
 
Hoppas att det blir Szkopul då!
Bugatti och Come Back lär ju inte vara tillgängliga 2004.

Jag är enig med de ovanstående som menar att det är en underskattad hingst.

Spännande blod och genomsyrad av prestation!

Lycka till!
 
Ja, han är såld dit och rids inte längre, utan går bara i aveln och njuter. :)
 
Kommer inte alls ihåg, men har är verkligen läcker IRL! Snäll att hantera och vilken njutning att vila ögonen på... ;)
 

Liknande trådar

Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 101
Avel Hej! Jag köpte ett sto i höstas som är tänkt som att gå som avelssto hos mig. Hon betäcktes förra året men enligt säljarna ska hon...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 878
Senast: Freazer
·
Avel Hur snabbt efter fölning börjar ni rida era ston? Om de vart ridna under tiden lätt o är något äldre. Mitt sto är 15 och blir hennes...
Svar
11
· Visningar
1 178
Senast: Teilani
·
Avel Hej! jag behöver tips från er med mer erfarenhet. Jag har några ston på besök till min hingst, varav ett av dem aldrig varit betäckt...
Svar
9
· Visningar
1 195

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp