T&L, grafikkort??

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare music
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 048
M

music

Vi har massa spel hemma som inte går att använda eftersom det kommer upp en ruta där det står att T&L saknas el nåt sånt. Det är ju lite synd att inte kunna använda dom. Men vad är T&L och vad ska man ha för grafikkort i så fall? Någon som vet? Kan inget om sånt här. :(

Sv: T&L, grafikkort??

Vet inte riktigt. Men har du slängt in orginal drivrutiner som hör till grafikkortet? Så du inte sitter på windows egna drivrutiner...

hm..ingen aning :crazy: men grafikkortet kanske e för "svagt"?

Kan vara så också. Just när det gäller spel har jag lite dålig koll..
Vad har du för operativsystem? windows? XP?

Det är vanligt om du har ett ATI kort (typ Radeon eller liknande)
Testa med nyaste drivaren du kan hitta!

Det kan ju vara som du skriver också att ditt kort inte stödjer "Hardware Texture and Lighting"

mmm...så är det kanske :(
då e de för "svagt" grafikkort för spelen kanske...men vad kostar ett nytt, inte allt för dyrt grafikkort då? och hur sätter man dit ett sånt?

Liknande trådar

Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 127
Senast: Fille
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 388
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
344
Senast: MiaMia
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 636
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Linda ben
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur