T.M.Sandwich täcke?

misan

Trådstartare
Det står "stalltäcke" och inget mer.. Någon som har ett sånt som vet vad det är, tjocklek material etc..?

Sv: T.M.Sandwich täcke?

Jag kände på det på Hööks men var inget jag kände jag ville köpa. Det var något konstigt material, vet inte vad? Ett lätt täcke iaf! Inte så tjockt...

Sv: T.M.Sandwich täcke?

Ett riktigt skumt täcke...?

Det är som ett klassiskt nätsvettäcke med ett extra lager tyg på utsidan, fast hela täcket är i ett ganska stelt syntetmaterial.

Kanske funkar som svettäcke, men det verkar inte så "sugande"? Det verkar då inte värma något iaf...

Men det kanske är något nytt hi-tech-supertäcke?

Liknande trådar

Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
975
Senast: TantAgda
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
875
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Om det skulle bli fortsatt ridning för mig, så funderar jag på en ridkjol. Men tittar lite mer på den här typen (fast med benremmar... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 304
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka