Ta av gräsreducerare nu?!

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare pion
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 704
P

pion

Min ponny hade fång för första gången i maj (ganska lindrigt och utan förändringar i hovarna). Hon stod i sjukhage i drygt två månader och vandes sen sakta in vid att gå i vanlig hage med gräsreducerare på. Den har hon haft fram tills nu men jag funderar på om man törs tro att det är "säkert" att plocka av den nu... Hur gör ni andra som har det på era hästar?

Sv: Ta av gräsreducerare nu?!

Min fick fång i juni och har gått med gräsreducerare ända fram tills för ett par veckor sedan. Han är inne och äter hö på nätterna skall tilläggas. Inga problem än så länge

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 096
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 372
Senast: skiesabove
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 499
Senast: Ceta
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
1 030
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stärka 3 åring
  • Fördelar/ nackdelar med tinker?