Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har lagt in en film på min häst på datorn (har även kvar filmen i kameran) och skulle vilja ta stillbilder från videofilmen, jag vet att folk brukar göra så, men hur gör man??
Man måste väl inte fota tvn?
Någon som vet och kan förklara?? Vore supersnällt!!
Det beror på vad du använder för filminspelningsprogram. I Windows Movie maker som kommer med när man installerar windows XP finns det en knapp som heter take snapshot - detta gör man under tiden man kör filmklippet i programmet.
Dreamer - Jag lyckades ta en bild från Movie Maker men den blev liten, går det inte att ta från helskärm? Istället för bara från lilla klippfönstret.
Laban - När jag använder print screen och sen ska redigera bilden i paint så hamnar bilden hur jag än gör utanför papprets ramar, vilket gör att bilden inte syns eller att delar av bilden inte syns. Har försökt att flytta bilden innanför ramarna men det går inte, har du några tips?
IT & mobiler
Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Trädgård & Växter Alltså mina chiliplantor är såna drama queens, har aldrig varit med om maken förut. Har ett gäng där jag hållit på med avhärdning ett...
Ekonomi & Juridik Jag hade en höjdarupplevelse med en "köpare"
Först prutade hen, vilket jag kan tycka är fine. Vi kom överens om pris och hur och när...
Islandshäst Jag red lätt i grisepass på min första islänning när jag var sju år. Vi kunde inget om gångarter när vi köpte henne, och hon gick bara i...