Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Problemet är att det blir trångt med stolarna att ha båda bak. Vi får liksom inte in mer än en vuxen då. Den som kör...
*kl*
Jag har fått lära mig att säkraste stället i bilen är i mitten bak.
Så där skulle mitt barn få åka.
Jag tycker päron som plockar med barnen under körning är läskiga![]()
Att skarva ihop den kapade sladden lär väl inte vara alltför komplicerat ifall man vill koppla in den.
Så länge sprängladdningen finns kvar skulle jag inte känna mig trygg. Vid en krock lär det ju vara möjligt (även om risken är låg) att den exploderar även om kabeln är av.
Jag fick ju tvillingar förra gången så det har liksom aldrig varit på tapeten att ha barnen fram. Jag ville mest bara berätta att det faktiskt fungerar riktigt bra att ha barnen bak, det finns en liten spegel man kan sätta så man ser barnets ansikte i backspegeln fastän det åker bakåtvänt.
Men jag menar inte att en vuxen behöver sitta i baksätet. Jag hade båda mina barn bak och körde själv. Fungerade alldeles utmärkt då man kunde ha koll i spegeln.
Visst hände det att man fick stanna till någon gång men förvånadsvärt lite.
Så även om jag kan förstå att man gärna sitter bredvid så ville jag berätta om min erfarenhet att det faktiskt fungerar att ha barnet bak.
Ang. trångt i baksätet så sitter vi själva i en knipa nu när 3 barn ska samsas om baksätet och alla sitter i stolar....
Har vi stora killen bakom passagerarsätet måste det vara så maximalt framdraget att typ ingen (förutom jag kanske) kan sitta i framsätet.