Ta bort blogginlägg

TheRedLightning

Trådstartare
Jag undrar hur man kan ta bort blogginlägg i sin egen blogg?
Jag har visst råkat trippelposta samma blogginlägg, räcker med ett, eller går det att sätta ett filter som gör att man bara kan ladda upp ett, precis som vid kommentarerna när de säger att man måste vänta x antal sekunder innan man kan posta igen?

Trodde det var tillåtet men efter närmare undersökning verkar det som om det inte var det.
Nu bör det dock fungera som jag trodde. Tack för hjälpen och återkom gärna med om det löste sig.

Trodde det var tillåtet men efter närmare undersökning verkar det som om det inte var det.
Nu bör det dock fungera som jag trodde. Tack för hjälpen och återkom gärna med om det löste sig.
Blev lite orolig att det var jag som blivit blind, verkar fungera bra. Äntligen kan jag radera dom inläggen som råkat bli dubbelt. :up:

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
959
Senast: Shaggy
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 879
Senast: Derivata
·
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 097
Senast: Mint
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 323
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden V