Ta bort ljud från video inspelad på android?

bettysmatte

Trådstartare
Tänkte lägga upp en film på min häst på fb men jag låter så fånig när jag pratar med henne... :o Skulle helst vilja sätta mig själv på "mute"/radera ljudet alltså. Har googlat både på svenska och engelska och hittills verkar det som om det enda sättet att fixa det på är att ladda ner någon app? Är det verkligen så illa att min mobil (Samsung s9) inte har någon inbyggd funktion som kan fixa detta?? Det går ju att göra en hel del med själva filmen i redigeraren..... Hjälp :) !
 
Jag tycker att Youcut är en utmärkt redigeringsapp. Har inte hittat någon liknande funktion i Samsungs egen app.
 
Never mind... Jag lyckades själv :D ! Om det är någon annan som undrar så finns det bland de olika valen i redigeraren en liten "not" som man ska trycka på. Där kan man sedan välja volym på ljudet. När jag körde den ända ner i botten verkar det bli tyst, trots att det egentligen inte står att ljudet är helt avslaget. Men, som sagt, det verkar funka :up: !
 
Never mind... Jag lyckades själv :D ! Om det är någon annan som undrar så finns det bland de olika valen i redigeraren en liten "not" som man ska trycka på. Där kan man sedan välja volym på ljudet. När jag körde den ända ner i botten verkar det bli tyst, trots att det egentligen inte står att ljudet är helt avslaget. Men, som sagt, det verkar funka :up: !
Du kan ju också välja att ta bort ljudet när du laddar upp på fb.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp