ta emot praktikanter/hästskötare

Lina_Zacha

Trådstartare
Vi har tidigare drunknat i ansökningar om detta, men inte haft möjlighet att ta emot. Men nu är det dags att göra det, och då vill vi göra det på rätt sätt.

Jag vill gärna ha mer kunskap om vad som gäller rent ekonomiskt när man tar emot praktikanter/hästskötare. Kan man t.ex få bidrag?
Kost och logi tänkte vi stå för, men hur mycket bör man ge i "fickpengar"?
 
Sv: ta emot praktikanter/hästskötare

Kan väl inte så mycket om sånt, men fickpengar uppskattas nog (iaf av mig)!Inte så mycket kanske men lite grann iaf!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 724
Senast: Solstig
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 005
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
9 216
Senast: Nepenthe
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 791
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp