Ta sig till Örebrotravet

Mirre

Trådstartare
Någon som har koll på hur man tar sig dit tidigt på morgonen utan körkort?
Ska vara där 8 i morgon bitti men fattar ingenting av hur stadsbussarna går O_o

Sv: Ta sig till Örebrotravet

Hm,

Jag tror du får ta 23:an mot Mosås. Länk det borde vara den som går förbi travet eftersom att 22:an går raka vägen till Marieberg. Men jag vet inte vilken hållplats du ska hoppa av på, borde vara någon av de efter Mariebergsvägen om jag ska våga mig på en gissning!

Nu har jag kollat på eniro. Ta 23:an till Aspa gård så är du alldeles precis vid travet :)

Senast ändrad:

Tack :)
Kollade tabellerna för stadsbussarna men fattade ingenting av den :p
Men går den så pass tidigt då?

Första går ju 05:30 ... ;)

Jag skulle ta den som går vid 7 om du vill ha lite tid på dig och slippa stressa, annars går det en 7:30 (från USÖ, åker du från resecentrum är det 7:07 och 7:37 som gäller)

Kan inte lämna ungarna på dagis tidigare än halv sju, så får åka härifrån 7 :p

Liknande trådar

Samhälle Jag funderar på att åka till Arninge en söndag (från Nyköping), när jag åker dit tidigt på morgonen (7-8-tiden) så är nog trafiken rätt... 2
Svar
26
· Visningar
1 887
Senast: Mia_R
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 212
Senast: mumin
·
Samhälle Jag tycker ändå att diskussionen om vapnen, jägarexamen, licenserna och vapentyp är intressant. Få, nästan inga, mord i Sverige utförs... 16 17 18
Svar
347
· Visningar
8 646
Senast: Dentaku
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 806
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka