Ta tillbaka begärda dagar

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Hot Shot
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 753
H

Hot Shot

Har begärt föräldrapenning för imorgon och fredag men ska nu hoppa in och jobba dessa dagar. Måste jag ringa till försäkringskassan och säga till eller går det att fixa själv på nätet.

Tacksam för svar! :)

Sv: Ta tillbaka begärda dagar

Du får nog ringa och prata med dom. Jag jobbade en natt för 2 v sen och då kunde jag inte ändra själv iaf. Men det gick ju smidigt när de gjorde det :)

Du kanske kan maila till dem ifall du inte har möjlighet/lust att ringa.
Har för mig att jag kontaktat dem på det viset när jag fick hoppa in oplanerat på jobbet. Det var inga problem att fixa till det.

Bättre att göra så än att de kommer på dig med att "fuska".

Har begärt föräldrapenning för imorgon och fredag men ska nu hoppa in och jobba dessa dagar. Måste jag ringa till försäkringskassan och säga till eller går det att fixa själv på nätet.

Tacksam för svar! :)

Jag ringde in och pratade med dom och tjejen sa att jag skulle ringa tillbaka om jag behövde ändra nån mer gång.. Men en kompis sa att det skulle gå och fixa på nätet..

Liknande trådar

Övr. Barn Hur fungerar det när den föräldern som är föräldraledig är så sjuk att hen inte kan ta hand om barnen? Jag ska börja jobba efter min...
Svar
6
· Visningar
663
Senast: Crossline
·
Övr. Barn Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Svar
8
· Visningar
1 702
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
938
Senast: Krålus
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 845
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka