Täcke med fleecefoder

Nebraska

Trådstartare
Jag skulle verkligen behöva ett stalltäcke med fleecefoder. Jag har letat länge utan att hitta. Är det ingen som tillverkar det kanske?

Sv: Täcke med fleecefoder

Ja,det såg ju jättebra ut! Enda negativa är att det kanske var lite över min budget.

Beror nog på att det är betydligt smidigare att hålla rent ett täcke med glansigt foder.

Bucas har i deras Smartex Rain serie. Är behandlat med antibakteriellt medel för att hålla insidan av täcket fräscht länge:)

Har sett att Hööks har något täcke med fleecefoder, men deras passform på täcken är ju under all kritik samt att priset är dyrare än det är värt, mao inget jag skulle lägga pengar på!

Om jag var du skulle jag kolla på ett täcke med 100g istället för fleecefodrat då det är hopplöst med allt hår som fastnar. Shires har ett 100grams som är super! :laugh:

Jag har faktiskt Hööks täcke,och det är inge bra. Det är plattan fram vid bogen sin inte funkar.

Liknande trådar

Utrustning Min häst gillar att kli sin svans och det är ju skitfult 😝 På tjockare stalltäcken finns oftast svanslapp MEN på ofodrade/tunna...
Svar
9
· Visningar
636
Senast: Alexandra_W
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 118
Senast: Görel
·
Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
559
Senast: warg
·
Utrustning Hej hej, är det någon som vet om ett rakt fullcheek bett eller ett rakt fullcheek äppelbett är tillåtet inom dressyren? Skulle också...
Svar
2
· Visningar
233
Senast: iliedtoday
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka