Täcke med foder som glidit ner?!

MaRomer

Trådstartare
Jag har ett Rambo utetäcke. Mellan fodrat. nu är det så att på ett ställe vid ryggen har fodret glidit ner d.v.s det finns inget foder där... har ni nått bra tips?...jag har funderat på att köpa ett vanligt människötäcke och sy på undersidan av tecket. Jag har det bara som stall och transport täcke så det behöver alltså inte vara regntätt.

Hjälp mig snälla!!!!

Sv: Täcke med foder som glidit ner?!

Ingen som har ett Rambo täcke som det hänt likadant med??

MaRomer skrev:
Ingen som har ett Rambo täcke som det hänt likadant med??

Jo jag har faktiskt ett "halvtjockt" Rambo som blivit som ditt fast det är vid själva manken fodret liksom tunnats ut... använder det som vanligt ändå. det är ju inte det tjocka utan mer som ett övergång mellan regn och vinter.

Loviza skrev:
Jo jag har faktiskt ett "halvtjockt" Rambo som blivit som ditt fast det är vid själva manken fodret liksom tunnats ut... använder det som vanligt ändå. det är ju inte det tjocka utan mer som ett övergång mellan regn och vinter.

Min kille går helrakad och ska inte bli kall på korset så jag kan inta använda det som det är. inga tipps????
Han har det bara inne

Liknande trådar

Hästmänniskan För ungefär 1 1/2 år sedan började planerna om att jag och min syster skulle renovera barndomsstallet hos grannen och ställa dit vår...
Svar
14
· Visningar
3 341
Senast: tara
·
Utrustning Sonen har väll alltid suttit på häst någon gång då och då sedan han föddes (ett par minuter åt gången typ) men senaste veckan har han...
Svar
9
· Visningar
4 511
Senast: pulkaskurk
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 625
Senast: moonstruck
·
Hästmänniskan Hejsan alla där ute! :laugh: Jag är en tjej som ska börja på ridgymnasium nu i augusti, det har varit min dröm att komma in på detta...
Svar
8
· Visningar
1 446
Senast: TaylorSwift
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka