täcke till shettis

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare pialotta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 990
P

pialotta

hej hopp
funderar på att köpa ett täcke till min shettis som ser ut som en vandrande lerklump varje gång hon går in från hagen. Vilket är det bästa täcket och var finns det?
Tack för tips
/P

Det billiga shettisvintertäcket (lite över 200 kronor) på Börjes är faktiskt det bästa jag haft jämfört med dom andra 5-600 kronors som jag också haft....

Jag har en miljon täcken till mina! :o Täckesfreak som jag är.

Det mest använda och det bästa är Bucas regntäcke. Finns ned till 85 cm i strl. SUVERÄNT!!

Börjes 200:- som jag köpte för två år sedan är också bra, dock ej vattentätt.

våran har ett shires stormbreaker som är köpt på ekohallen, sitter väldigt bra på honom iallfall.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
416
Senast: Elektron
·
Utrustning Hej! Närmar mig nu min första vinter med transport och funderar på det här med broddar. Jag har ett Fautras och jag misstänker att den...
Svar
4
· Visningar
431
Senast: Anna-Bella
·
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 204
Senast: sweep
·
Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
137
Senast: Islaend
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka