• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Arsozah
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 16
  • Visningar Visningar 1 102
A

Arsozah

Hej!
Letar efter förfullt efter ett blågult tävlingstäcke. Hade för mig att TibHorse har ett sådant men jag kollade på deras hemsida och det finns inte :S Har tänkt mig ett sådant fast blågult:

Täcke

Vet ni vart jag kan få tag på det, gärna via internet??

Tacksam för svar :bow:

Sv: Täcke

Har för mig att min kompis har en sånt blå/gult... Kan höra med henne och vart hon köpte den.

Ok, vad bra! Men jag tycker det är konstigt att det inte står på Tibhorse hemsida att de har sådana, visst finns dme täckena i blågult?

Här finns det:
63.jpg

kostar 215 kr på ridsportshopen.

kolla på travshoppar, där finns det sådana.
Går oftast att beställa om de inte skulle ha just de färgerna hemma.
Märket är antingen Cabejo (brukar vara dyrast) Finn Tack eller JN.
Finns med eller utan foder.......

(beställer du ett från bergsåkers travsport finns det för 595 + moms och då får man valfri brodyr på köpet.
nu kanske det erbjudandet har gått ut dock)

Ok, tackar så mycket! Tycker det har varit ås svårt att hitta :S

Har letat efter travshopar på internet, men har svårt för att hitta några? De märken jahaja föreslog har ingen hemsida...

Har varit inne där och kollat, de har jätte fina täcken men inte i glågult!

hansbo har ju sina täcken bla med sverigeränder? Sett många som säljer dem även begagnat skitbilligt och bra kvalite och toppskick.. annars nya på bla börjes :)

Prova att ringa nån travshop så kanske du kan få det hemskickat.

Z-täcket var ju superbra, tack så jätte mycket! var exakt sånt som jag tänkt mig :)

z-täcket!!! :love: underbara täcken, ska beställa därifrån snart ngn gång hade jag tänkt!

Liknande trådar

Utrustning Nu har takluckan till min Thule Equilner från 2009 gett upp. Den ena plasthållaren, som håller upp luckan, har helt enkelt gått sönder...
Svar
3
· Visningar
237
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 440
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
460
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka