DeCloe

Trådstartare
Nån som har det nya Eventtäcket (undercover) det som man kan byta "undertäcke" på själv?
Tycker det verkar smidigt, men tänkte höra först om det är någon som har erfarenheter av det...
Är det värt att köpa?

Sv: Täcke

Jag har sålt dem, och egentligen är det ett rätt så fyndigt system. Aningens stök att få in fodret ibland och det som går sönder först är dragkjedjan, om den inte har blivit bättre.

I övrigt så är täckena bra, inte bäst, men bra vad det gäller hållbarhet, regntäthet och andasfunktion.

Summa summarum, mycket täcke för pengarna, men inte högsta klass och inte högst priset heller.

Sv: Täcke

Kolla längre ner i utrustningssidan - jag la in en likadan tråd för bara 5 dagar sedan ungefär!!!!

:D

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
666
Senast: Honey07
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 322
Senast: Capybara
·
Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i... 2
Svar
27
· Visningar
1 837
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 058
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V