• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Russin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 909
Sv: Täcke

jag äger inte ett sådant. Det ser ju bra ut, förutom att jag gillar inte att det var snören i bogveken...

Jag har ingen erfarenhet av detta täcke. Men det ser ut som ett bra t'cke, dock att jag inte heller gillar snörningen i bogvecket, detta pga. att vi har unghästar som lever rövare och busar med varandras täcken osv. :angel:
Jag kan rekomendera Amigotäckerna och jacson, de är mycket bra.

helt okej täcke bortsett från att dom är väldigt smala i halsen. snöret i bogvecken går att ta bort!

tycker allt verkar bra förutom snörningen i bokveket, jag tycker det är en säkerhetsgrej om hästen fastnar eller om någon annan hästfastnar!

jagf har ett liknande täcke i samma märke som jag är nöjd med. men jag tycker att det är bättre kvalitet till bättre pris på Amigo.

Jag har det täcket som visas på bilden.

Sitter bra i bogen på min häst men däremot så glider det på sidan där bak så då sitter det inte som det ska, räcker han har gått några steg så ha det glidit:(
Jag har 220 g foder i mitt täcke.

:bump:

Jag har ett Himalya(hehe stavning?:angel:)från börjes!så bra kvalite och fint!ett ord:underbart!:love:/becca

Liknande trådar

Utrustning Jag har ett Rambo summer series, ett Rambo airmax cooler disc och ett rambo protector disc. Alla rambo och med disc front, samtliga... 2
Svar
26
· Visningar
1 532
Senast: ako
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
451
Senast: Emuliiaa
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 616
Senast: Stergo
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 446

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka