täckebitare

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Zacke
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 590
Z

Zacke

HJÄLP! Min ponny biter på polarnas täcken i hagen. Han går nu med munkorg (Green Guard) och verkar acceptera den utan problem, men jag tycker inte om den, finns det något annat alternatv/andra munkorgar.

Tacksam för alla tips! Vet inte vad jag ska göra...:confused:

Sv: täckebitare

Skrev samma sak i någon annan tråd, men kan lika gärna skriva det här också.
Köp sånt anti bit-kladd och smeta på de andra hästarnas täcken. Smakar så fruktansvärt äckligt så det finns inte (smaken blir kvar i munnen en bra stund också - talar av egen erfarenhet :smirk: ). Tror den heter No Bite Cream och marknadsförs av Foran, eller om det var EclipseBiofarmab?

Liknande trådar

Övr. Hund Min hund har haft problem med magen nu sedan i maj, med perioder av diarré. Veterinären har tagit jättedyra blod- och avföringsprov som...
Svar
7
· Visningar
712
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
460
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
494
Hästhantering Hej Jag har rätt så nyligen flyttat till ett mindre stall med min ponnyvalack på 21 år. Rätt så omgående började ena stoet i flocken...
Svar
9
· Visningar
458
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Leverera valp vid 12 veckor?