Täcken från boles

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare angelhorse
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 656
A

angelhorse

Är det någon som har boles ute täcke petrolium ??Har tänkt köpa ett och vill höra om ni är nöjda med boles:)

Sv: Täcken från boles

vet inte exakt vilket täcke du menar, men jag har ett svart/sandfärgat regntäcke med fleece från bole. det verkar va ett bra täcke som håller hästen torr, men det sitter inte riktigt bra på min häst då hon är väldigt smal över bringan, så bogvecken hamnar lite långt bak för att det ska sitta bra. men annar inget att klaga på..

Sv: Täcken från boles

det jag har tänkt köpa är ett ute täcke med halvhals färg petrolium 1680 i denier för billig peng och /eller ett ute täcke 300g 1680 denier grått/vinrött.....häst kompisen till min häst har slitit
upp två täcken a 600 denier så jag hoppas 1680 ska kunna stå imot

Liknande trådar

Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 446
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag har ett Rambo summer series, ett Rambo airmax cooler disc och ett rambo protector disc. Alla rambo och med disc front, samtliga... 2
Svar
26
· Visningar
1 544
Senast: ako
·
Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i... 2
Svar
27
· Visningar
1 807
Utrustning Köpte nytt täcke av märket coverme. Det är någon extra flärp med tarra längst fram på täcket vid spännena. Någon som har detta täcket...
Svar
15
· Visningar
717
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Vilken ras passar mig?
  • Kattbilder #10